title
 

A tartalom is az értékesítés eszköze

Szövegjavaslat

Egy honlap valamennyi oldalának lényegében egy jól felkészült értékesítő munkáját kell elvégeznie. Ehhez nem csak a felületnek kell tetszetősnek, strukturáltnak és átláthatónak lennie, hanem a honlap minden egyes oldalán megjelenő mondatnak az értékesítést kell támogatnia. Mit jelent ez? Fel kell keltenie az érdeklődést és a figyelmet, el kell nyernie a vásárlók bizalmát. Ehhez azonban nem csak designra, de gondosan megírt és megszerkesztett értékesítési mondatokra is szükség van.

Segítünk  tartalom elképzelésének üzleti célú lektorálásában.

33%
62%
100%

Az értékesítés első lépése – termékmarketing

Mire van szüksége a piacnak?

Fontos, hogy legyen olyan a terméke vagy szolgáltatása , amire a piacnak is szüksége van.  Úgy kell összeállítania kínálatát, hogy minőségben és választékban is képes legyen kielégíteni a fogyasztók igényeit. Meg kell határoznia terméke sajátosságait: mely tulajdonsága az, amit a reklámtevékenység során kiemelhet, és mi az, ami a termékét a versenytársak termékétől megkülönbözteti. Fontos továbbá a termék csomagolása, hiszen ez befolyásolhatja az értékesítést, ezért találnia kell a terméknek megfelelően egy márka jellemző színt és formát. És nem szabad elfeledkezni  egy igazán jó márkanévről sem…

Segíthetünk?

értékesités4

Ármeghatározás

Mi határozza meg az árat?

Olyan árat kell termékeihez vagy szolgáltatásaihoz igazítani, amit a vevőköre hajlandó és képes megfizetni, de ugyanakkor versenyképes is.  Az árképzésnél figyelembe kell venni a termék vagy a szolgáltatás előállítási költségét, a fizetőképes kereslet nagyságát és a versenytársak árait. Soha nem szabad erejét meghaladó árversenybe belemennie.

Közgazdász végzettségünk révén segíteni tudunk a piaci információk felkutatásában, a versenytárselemzés elkészítésében és  a termék vagy a szolgáltatás megfelelő árazásának kialakításában.

99999
77777

REKLÁM

Hol és mennyit reklámozzunk?

Célja az értékesítés támogatása: a vásárlóival tudatnia kell, hogy a terméke létezik, illetve fel kell vásárlóiban ébreszteni az igényt, majd később éberen is kell tartania az érdeklődést cége termékei, szolgáltatásai iránt. Nem elég, hogy az adott árucikkre van kereslet, és hogy eljut a megfelelő üzletekbe, arra is szükség van, hogy a potenciális vevők tudomást szerezzenek róla.

Többféle reklámtípus közül választhatunk. Hirdethetünk napi lapokban, helyi lapokban, interneten, televízióban, készíthetünk szórólapot, prospektust, reklámtáskát, plakátot. És ügyfeleinek feltétlenül adjon névjegykártyát!

Segítünk abban, milyen reklámeszközökkel  ösztönözzük vevőinket arra, hogy a mi üzletünket, termékünket vagy szolgáltatásunkat válassza!

  • Kampány 1

  • Kampány 2

MEGJELENÉS

Miért fontos a design?

Vállalkozása környezete alapvetően meghatározza megítélését. A környezet, a helyszín, a bútorok, a dekoráció… vagy munkatársainak öltözködése mind hozzájárulnak ahhoz, hogy cégéről jó kép alakuljon ki. Épp ezért kell odafigyelni a berendezés összhangjára, a szín- és formavilágára és mindennapi öltözködésre. Ha szükséges kérjen tanácsot. Véleményünk szerint aki magára és a környezetére igényes, az munkájára is odafigyel, vagyis számára az ügyfelek megértése, kiszolgálása fontos és példaértékű, ezért munkatársait is ezek figyelembe vételével válassza ki.

Ebben is tudunk segíteni!

értékesités2

[xyz-ihs snippet=”popup”]